ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Οι καθημερινές παραγγελίες που λαμβάνουμε έως τις 12:00 μ.μ αποστέλλονται αυθημερόν*. 2310 210 700 sales@deltabox.gr

ΠΡΟΪΟΝΤΑ


Συχνές ερωτήσεις

Ποιοί είναι οι τρόποι πληρωμής;

Οι τρόποι πληρωμής είναι οι εξής:

  1. Πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας (Visa, MasterCard, Maestro, American Express, Diners).
  2. Πληρωμή με παράδοση της παραγγελίας (αντικαταβολή).
  3. Πληρωμή μέσω PayPal στο sales@deltabox.gr.
  4. Πληρωμή μέσω κατάθεσης σε τράπεζα:

EUROBANK

 

ALPHA BANK

 

Αριθμός λογαριασμού IBAN:

 

GR47 0260 1760 0009 5020 0580 932

 

Αριθμός λογαριασμού:

0026.0176.95.0200580932

 

ΚΩΔΙΚΟΣ ΠΕΛΑΤΗ 06278999

Αριθμός λογαριασμού IBAN:

 

GR91 0140 4790 4790 0200 2008 505

 

Αριθμός λογαριασμού:

479 00 2002 008505

 

SWIFT/BIC : CRBAGRAA

Ονοματεπώνυμο δικαιούχου:

ΚΟΚΛΑΝΑΚΗΣ ΕΥΑ. ΙΩΑΝΝΗΣ

Ονοματεπώνυμο δικαιούχου:

ΚΟΚΛΑΝΑΚΗΣ ΕΥΑ. ΙΩΑΝΝΗΣ

Για την ταχύτερη αποστολή της παραγγελίας, σας προτείνουμε μετά την πληρωμή σας μέσω κατάθεσης σε τράπεζα να μας αποστείλετε μέσω email στο sales@deltabox.gr το καταθετήριο της εξόφλησης.

Είναι οι συναλλαγές μου με κάρτα ασφαλείς;

Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών "Alpha e-Commerce" της Alpha Bank και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.1 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer - SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.

Ποιά είναι τα έξοδα αποστολής και εξόδων συσκευασίας;

Τα έξοδα αποστολής για την Ελλάδα ανεξαρτήτως του όγκου ή του βάρους των προϊόντων ανέρχονται στα 2,90€ (εκτός ειδικών προωθητικών ενεργειών) και ισχύουν για πληρωμή μέσω Paypal,πιστωτικών καρτών και μέσω τραπέζης,καθώς και για αντικαταβολή εντός Ελλάδας τα έξοδα αποστολής είναι +2€.Για παραλαβή της παραγγελίας σας από το κατάστημα μας δεν υπάρχουν έξοδα.

Ποιοί είναι οι τρόποι αποστολής;

Η εταιρεία μας συνεργάζεται με την ΕΛΤΑ Courier. Όλα τα δέματα που αποστέλλονται από εμάς είναι δηλωμένα ως δέματα Ά Προτεραιότητας για την ταχύτερη εξυπηρέτηση σας και παραλαβή τους, καθώς και με δικαίωμα υπογραφής κατά την παραλαβή του δέματος από τον αγοραστή. Σε όλες τις περιπτώσεις αποστολής από εμάς θα παραλάβετε μέσω email ή τηλεφωνικώς τον κωδικό αποστολής του δέματος της παραγγελίας σας για να γνωρίζετε που βρίσκετε και ποτέ θα το παραλάβετε. Τον κωδικό αποστολής τον εισάγετε στη σελίδα των μεταφορικών εταιρειών στο πεδίο αναζήτησης. Στα παρακάτω link μπορείτε να αναζητήσετε το δέμα σας.

Αναζήτηση δέματος μέσω ΕΛΤΑ Ταχυμεταφορές(ELTA Courier)

Ποιές ημέρες και ώρες παραδίδετε τα προϊόντα;

Όλες οι παραγγελίες υπό αποστολή των Ελληνικών Ταχυδρομείων (ΕΛΤΑ) παραδίδονται σε όλες τις εργάσιμες μέρες της εβδομάδας (Δευτέρα έως Παρασκευή) από τις 09:00-15:00 (θερινό ωράριο) ή 09:00-17:00 (χειμερινό ωράριο). Όλες οι αποστολές μέσω συνεργαζόμενων ταχυμεταφορών κούριερ παραδίδονται σε όλες τις εργάσιμες μέρες της εβδομάδας καθώς και Σαββάτου από τις 09:00 έως τις 17:00. Εξαίρεση αποτελούν οι Κυριακές και οι επίσημες αργίες, καθώς και για λόγους ανωτέρας βίας, απεργίες κ.τ.λ.

Τι εγγύηση έχει το προϊόν που αγόρασα;

Για πληροφορίες σχετικά με την εγγύηση του προϊόντος που αγοράσατε μπορείτε να ανατρέξτε στην συσκευασία του προϊόντος. Οι εγγύηση των προϊόντων ποικίλει ανά προϊόν και κατασκευαστή, παρακαλούμε δείτε και ενημερωθείτε από το πεδίο «Εγγυήσεις» στο κάτω μέρος αριστερά της κεντρικής σελίδας μας.

Μπορώ να παραλάβω το προϊόν που αγόρασα από το κατάστημα;

Η εταιρεία Deltabox.gr διατηρεί και φυσικό κατάστημα.Οι παραγγελίες μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος πραγματοποιούνται με συνεργαζόμενες εταιρείες ταχυμεταφορών.Για παραλαβή μέσω καταστήματος θα πρέπει να επικοινωνήσετε πρώτα μαζί μας.

Τα μεταχειρισμένα τηλέφωνα έχουν εγγύηση;

Όλα τα μεταχειρισμένα τηλέφωνα παρέχονται με 3 μήνες εγγύηση καλής λειτουργίας από την Deltabox.gr . Απαραίτητη προϋπόθεση για την ισχύ της εγγύησης είναι η απόδειξη αγοράς ή το πιστοποιητικό εγγύησης καλής λειτουργίας.

Πως μπορώ να παρακολουθώ την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Για να παρακολουθήσετε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε τι στάδιο βρίσκετε θα πρέπει να συνδεθείτε με το λογαριασμό που έχετε δημιουργήσει στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, βάζοντας το username και password που έχετε επιλέξει ως κωδικούς πρόσβασης. Μόλις συνδεθείτε με το κατάστημα μας, πηγαίνετε στο πεδίο προβολή παραγγελίας και εκεί μπορείτε να δείτε σε πιο στάδιο βρίσκετε η παραγγελία σας. Αν σας έχουμε γνωστοποιήσει κωδικό αποστολής μέσω email ή τηλεφωνικώς, αυτό σημαίνει ότι η παραγγελία σας βρίσκετε προς παράδοση στο χώρο που έχετε επιλέξει να την παραλάβετε. Σε όλες τις αποστολές η εταιρεία μας στέλνει ενημερωτικά emails για την πορεία των παραγγελιών μέχρι και την τελική παραλαβή.

Τι σημαίνουν οι λέξεις Συσκευασία: Bulk,Box,Blister στην περιγραφή των προϊόντων;

Συσκευασία Box : Σημαίνει ότι το προϊόν είναι συσκευασμένο σε κουτί και ενδεχομένως να περιέχει επιπλέον εξαρτήματα και έντυπα πληροφοριών.
Συσκευασία Blister : Σημαίνει ότι το προϊόν διαθέτει ειδική συσκευασία και πληροφορίες.
Συσκευασία Bulk : Σημαίνει ότι το προϊόν δε είναι συσκευασμένο, δεν έχει συσκευασία και πωλείται ως έχει, σαν «χύμα».

Ποιές είναι οι κατηγορίες των μεταχειρισμένων τηλεφώνων;

ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΕΤΕ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΤΟ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ.Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΡΤΙΑ.

Ανακατασκευασμένο (Refurbished)
Το κινητό τηλέφωνο έχει πλήρης έλεγχος, είναι σε άριστη λειτουργία και έχει ανακατασκευαστεί εξωτερικά με τα πιο υψηλά στάνταρ ανταλλακτικών σε επίπεδο τέτοιο που καθίσταται ‘σαν καινούργιο ’.

Μεταχειρισμένο Βαθμού Α – Used Grade A
Το κινητό τηλέφωνο είναι σε πολύ καλή εξωτερική εμφανιση,μπορει όμως να φέρει κάποιες μικρές γρατζουνιές, αμυχές ή εκδορές από συνηθισμένη απλή καθημερινή χρήση.
Μεταχειρισμένο Βαθμού Β – Used Grade B
Το κινητό τηλέφωνο θα έχει λίγα περισσότερα σημάδια, αμυχές ή και εκδορές από αυτό του βαθμού Α ,πράγμα το όποιο σημαίνει ότι θα είναι και πιο ορατές χωρίς όμως αυτό να παρουσιάζει πρόβλημα στην λειτουργία του τηλέφωνου.

Μεταχειρισμένο Βαθμού Γ – Used Grade C
Το κινητό τηλέφωνο θα παρουσιάζει εξωτερικά πιο βαθειές γρατζουνιές, αμυχές και εκδορές και σε γενική κατάσταση θα φαίνετε σαν πολύ χρησιμοποιημένο και σε φτωχή κατάσταση αλλά και πάλι σε καμία περίπτωση αυτό δεν επηρεάζει την λειτουργία του τηλέφωνου.

Μεταχειρισμένο Βαθμού Δ – Used Grade D

Το κινητό τηλέφωνο θα παρουσιάζει εξωτερικά γρατζουνιές, αμυχές και εκδορές καθώς και σπασίματα η θα απουσιάζουν εξωτερικά κομμάτια από το τηλέφωνο. Επίσης, θα βρίσκετε εσωτερικά και εξωτερικά σε κακή κατάσταση και ενδεχομένως να μην λειτούργει. Σε αυτή την περίπτωση το τηλέφωνο πωλείται προς επισκευή η για ανταλλακτικά.

Πως μπορώ να λαμβάνω προσφορές και νέα της DeltaBox.gr;

Για να λαμβάνετε και ενημερώνεστε για τις προσφορές και τα νέα μας, καθώς και για λαμβάνετε μέρος σε διαγωνισμούς, δώρα και εκπτωτικά κουπόνια θα πρέπει να εγγραφείτε, δωρεάν φυσικά ,στα Newsletters μας απλά με το όνομα και το email σας στο κάτω μέρος δεξιά της αρχικής μας σελίδας . Σε περίπτωση που είστε ήδη μέλος-χρήστης της Deltabox.gr και έχετε επιλέξει να λαμβάνετε τα Newsletters κατά την εγγραφή σας ,τότε δεν χρειάζεται να κάνετε τίποτα απολύτως.

Πως μπορώ να επιστρέψω ένα ελαττωματικό προϊόν;

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Deltabox.gr στις ακόλουθες και μόνο περιπτώσεις:

Επιστροφές DOA-(Dead On Arrival) ηλεκτρονικών προϊόντων.
Στη περίπτωση που το προϊόν είναι DOA δηλαδή δεν λειτουργεί κατά την παραλαβή του θα πρέπει άμεσα να επικοινωνήστε μαζί μας για να σας δοθούν οδηγίες επιστροφής .Για να γίνει επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να συνοδεύεται από όλα τα συνοδευτικά έγγραφα όπως π.χ. Απ. Λιανικής ,Τιμολόγιο ,δώρα κλπ .Σε αυτή τη περίπτωση ,θα πρέπει να επιστραφεί το προϊόν στην αρχική του κατάσταση (σε άριστη ,πλήρη και χωρίς καμία φθορά και χρήση) και με πλήρη αυθεντική του συσκευασία .Όταν ολοκληρωθεί η επιστροφή ,το τεχνικό τμήμα μας θα προβεί σε έλεγχο του προϊόντος και εφόσον πληροί τις προδιαγραφές DOA θα πραγματοποιηθεί αντικατάσταση του προϊόντος ή αλλαγή με άλλο ίσης αξίας.
Εάν με υπαιτιότητα της Deltabox.gr πουλήθηκαν προϊόντα κακής ποιότητας (π.χ καταστράφηκαν κατά τη μεταφορά, με κακή συσκευασία κλπ). Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης οφείλει να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος και να επικοινωνήσει με εμάς το ταχύτερο δυνατόν. Σε περίπτωση που ο πελάτης αποδεχτεί να παραλάβει το προϊόν, η εταιρεία Deltabox.gr δεν θα δεχτεί την επιστροφή και συνεπώς δεν θα προβεί σε καμία αντικατάσταση ή αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επιστροφή προϊόντων παρακαλούμε ανατρέξατε στους όρους χρήσης παράγραφος 11.

ΠΡΟΣΟΧΗ: σε περιπτώσεις τεχνικού προβλήματος με κάλυψη εγγύησης δείτε την παράγραφο Εγγυήσεις – Service ,υπάρχουν σχετικές πληροφορίες.

Τι μπορώ να κάνω αν δεν βρίσκω του προϊόν που ψάχνω;

Στην περίπτωση που ψάχνετε κάποιο προϊόν συγκεκριμένο και δεν μπορείτε να το βρείτε, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στο sales@deltabox.gr . Εμείς με την σειρά μας να κάνουμε οτιδήποτε είναι δυνατόν για να το βρούμε στην καλύτερη συμφέρουσα τιμή και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το ταχύτερο δυνατόν για να σας εξυπηρετήσουμε.

Πως μπορώ να επικοινωνήσω με την Deltabox.gr;

Ωράριο Καταστήματος: Δευτέρα-Παρασκευή 09:00 - 16:00, Σαββάτο-Κυριακή κλειστά

Email: για πληροφορίες στο sales@deltabox.gr

Καλέστε μας: 2310 210 700

Διεύθυνση: Αγ. Δημητρίου 122, Κέντρο, Θεσσαλονίκη

© Copyright 2024 - deltabox.gr All rights reserved
Powered by Digital Promotion - Running on Wefia