Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Deltabox.gr στις ακόλουθες και μόνο περιπτώσεις:

Α) Λάθος προϊόν – Δικαίωμα Υπαναχώρησης. Στην περίπτωση που το προϊόν είναι διαφορετικό (λάθος προϊόν από αυτό που παραγγείλατε), μπορείτε να το επιστρέψετε εντός δέκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία αγοράς του χωρίς καμία χρέωση μεταφορικών για εσάς. Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτή τη περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο όταν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση (σε άριστη ,πλήρη και χωρίς καμία φθορά και χρήση) και με πλήρη αυθεντική του συσκευασία. Σε αυτήν την περίπτωση επιστροφής προϊόντων, ο πελάτης υποχρεούται να παραδίδει άθικτα και σε άριστη κατάσταση και όλα τα συνοδευτικά έγγραφα όπως (π.χ. Απ. Λιανικής ,Τιμολόγιο ,δώρα κλπ).

Β) Επιστροφές DOA-(Dead On Arrival) ηλεκτρονικών προϊόντων. Μία συσκευή χαρακτηρίζεται ως D.O.A. όταν υπάρχει κατασκευαστικό πρόβλημα και παρουσιάζεται μετά την αγορά της συσκευής στα προβλεπόμενα από την διαδικασία χρονικά διαστήματα . Η διαδικασία D.O.A. είναι ίδια για τα κινητά τηλεφωνά των εταιριών, Sony , Nokia, Apple, Samsung, LG και HTC. Στη περίπτωση που το προϊόν είναι DOA δηλαδή δεν λειτουργεί κατά την παραλαβή του θα πρέπει άμεσα να επικοινωνήστε μαζί μας για να σας δοθούν οδηγίες επιστροφής .To χρονικό διάστημα για να θεωρηθεί μια συσκευή ως D.O.A είναι επτά (7) μέρες και πέρα των 7 ημερών ακλουθείτε η διαδικασία επισκευής όπως ορίζεται από τον εκάστοτε κατασκευαστή. Για να γίνει επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να συνοδεύεται από όλα τα συνοδευτικά έγγραφα όπως π.χ. Απ. Λιανικής ,Τιμολόγιο ,δώρα κλπ .Σε αυτή τη περίπτωση ,θα πρέπει να επιστραφεί το προϊόν στην αρχική του κατάσταση (σε άριστη ,πλήρη και χωρίς καμία φθορά και χρήση) και με πλήρη αυθεντική του συσκευασία .Όταν ολοκληρωθεί η επιστροφή ,το τεχνικό τμήμα μας θα προβεί σε έλεγχο του προϊόντος και εφόσον πληροί τις προδιαγραφές DOA θα πραγματοποιηθεί αντικατάσταση του προϊόντος ή αλλαγή με άλλο ίσης αξίας.

Γ) Εάν με υπαιτιότητα της Deltabox.gr πουλήθηκαν προϊόντα κακής ποιότητας (π.χ καταστράφηκαν κατά τη μεταφορά, με κακή συσκευασία κλπ). Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης οφείλει να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος και να επικοινωνήσει με εμάς το ταχύτερο δυνατόν. Σε περίπτωση που ο πελάτης αποδεχτεί να παραλάβει το προϊόν, η εταιρεία Deltabox.gr δεν θα δεχτεί την επιστροφή και συνεπώς δεν θα προβεί σε καμία αντικατάσταση ή αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων.

Δ) Επιστροφές των προϊόντων με χρέωση του πελάτη. Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε, αζημίως και χωρίς καμία υποχρέωση ανακοίνωσης του λόγου για τον οποίο επιθυμεί την επιστροφή των προϊόντων .Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Στην περίπτωση αυτή, πελάτης επιβαρύνεται με το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Οι επιστροφές θα γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει βρίσκονται στην ίδια ακριβώς κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους . Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτή τη περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο όταν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση (σε άριστη ,πλήρη και χωρίς καμία φθορά και χρήση) και με πλήρη αυθεντική του συσκευασία. Σε αυτήν την περίπτωση επιστροφής προϊόντων, ο πελάτης υποχρεούται να παραδίδει άθικτα και σε άριστη κατάσταση και όλα τα συνοδευτικά έγγραφα όπως (π.χ. Απ. Λιανικής ,Τιμολόγιο ,δώρα κλπ).

ΠΡΟΣΟΧΗ: σε περιπτώσεις τεχνικού προβλήματος με κάλυψη εγγύησης δείτε την παράγραφο Εγγυήσεις,υπάρχουν σχετικές πληροφορίες.