Όροι επισκευής

Η Deltabox.gr σας παρέχει την υπηρεσία επισκευής κινητών που είναι εκτός εγγύησης με τον πλέον εύκολο και γρήγορο τρόπο.Οι παρακάτω όροι ισχύουν για τις συσκευές εκτός εγγύησης.Για κάθε συσκευή που παραλαμβάνεται προς έλεγχο ή επισκευή ως Εκτός Εγγύησης και μόνο, συμφωνείτε και αποδέχεστε ανεπιφύλακτα τους παρακάτω όρους.
1. Το παρόν έντυπο αναφοράς βλάβης θα πρέπει να είναι ορθά συμπληρωμένο και τα στοιχεία που αναγράφονται να είναι αληθή και πλήρη.
2. Ο πελάτης θα πρέπει να ενημερώνεται για την αξία επισκευής συμφώνα με τον τιμοκατάλογο που ορίζει η εταιρεία μας και θα πρέπει να έχει αποδεχτεί το κόστος επισκευής αυτό. Για τυχόν προβλήματα της συσκευής που δεν αναφέρονται παραπάνω και πιστοποιούνται κατά τον έλεγχο και διαπιστώνονται, η εταιρεία μας δε φέρει καμία ευθύνη και ενημερώνει τον πελάτη για το επιπλέον κόστος επισκευής.
3. Η εταιρεία μας είτε στα πλαίσια επιδιόρθωσης της βλάβης είτε στα πλαίσια των οδηγιών και των δεσμεύσεων των κατασκευαστριών εταιρειών δύναται να προβαίνει σε αναβάθμιση λογισμικού ή επαναπρογραμματισμό της συσκευής και είναι πολύ πιθανό να διαγραφούν όλα τα καταχωρημένα από εσάς στοιχεία όπως τηλέφωνα, αρχεία κλήσεων, φωτογραφίες, βίντεο κ.λπ. για τα οποία η εταιρεία μας δε φέρει καμία απολύτως ευθύνη. Για την ασφάλεια των αρχείων και των προσωπικών σας δεδομένων στη συσκευή σας συνιστάται σε κάθε περίπτωση η τήρηση από εσάς αντιγράφων ασφαλείας. Ο τεχνικός της εταιρείας μας που ανέλαβε την επισκευή, για λόγους καθαρά που αφορούν αποκλειστικά και μόνο την επισκευή και τον έλεγχο καλής λειτουργίας, ενδέχεται να κάνει ορατά σε αυτόν κάποια από τα δεδομένα που έχετε αποθηκεύσει στην μνήμη του τηλεφώνου. Σε περίπτωση που το τηλέφωνο περιέχει κάρτα μνήμης, αυτή θα πρέπει να μην περιλαμβάνετε στην συσκευή κατά την παράδοση της συσκευής προς επισκευή. Σε περίπτωση απώλειας της κάρτας μνήμης η εταιρεία μας δε φέρει καμία ευθύνη.
4. Όλα τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιούνται για την επισκευή της συσκευής καθώς και η ίδια η επισκευή χωρίς ανταλλακτικό καλύπτεται από έξι (6) μήνες εγγύησης καλής λειτουργίας. Η εγγύηση καλύπτει την επιδιόρθωση της ανωτέρω βλάβης και του ανταλλακτικού που χρησιμοποιήθηκε, και μόνον αυτήν και ισχύει επιδεικνύοντας το πιστοποιητικό έλεγχου ή την απόδειξη πληρωμής του service. Η εγγύηση δεν ισχύει σε περίπτωση κακής χρήσης της συσκευής, υγρασία, παρέμβαση στο λογισμικό (όπως μη εξουσιοδοτημένες αναβαθμίσεις λογισμικού, ξεκλείδωμα, κ.τ.λ.), επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο άτομο, αφαίρεση αυτοκόλλητων εγγύησης service εσωτερικά της συσκευής, καθώς και από παραβίαση των ορίων λειτουργίας της συσκευής όπως έκθεση σε μη φυσιολογικές θερμοκρασίες ,χρήση μη εγκεκριμένων αξεσουάρ και αλλά. Σε περίπτωση παραβίασης των ορών εγγύησης τότε η συσκευή θα τίθεται αυτόματα εκτός εγγύησης και η επισκευή θα χρεώνετε.
5. Σε περίπτωση μη αποδοχής του κόστους επισκευής τότε ο πελάτης θα καταβάλλει το ποσό των 8€ (4€ για την αποστολή και 4€ για την επιστροφή) το όποιο ποσό το καταβάλει στη κουριερ κατά την παράδοση επιστροφής της συσκευής.Η μεταφορά του κινητού γίνεται με ευθύνη του πελάτη. Η αποστολή και επιστροφή της συσκευής σας γίνετε με COURIER της Γενικής Ταχυδρομικής για μεγαλύτερη ασφάλεια και ταχύτητα.
6. Ο μέσος χρόνος που απαιτείται για την επισκευή, έχει υπολογισθεί σε 1-10 εργάσιμες ημέρες .Η εταιρεία μας δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις οι οποίες ενδέχεται να προκύψουν από έλλειψη ανταλλακτικών από τον κατασκευαστή ή προμηθευτή, όγκου εργασίας κλπ.
7. Συσκευές οι οποίες έχουν επισκευαστεί και δεν παραλαμβάνονται από τους κατόχους σε διάστημα έξι (6) μηνών από την ημερομηνία παράδοσης τους προς επισκευή, δίνει το δικαίωμα στην εταιρεία μας να τις εκποιήσει για κάλυψη μέρους των εξόδων διαδικασίας επισκευής του ή να σταλούν προς ανακύκλωση.
8. Για κάθε απορία, διευκρίνιση ή παρακολούθηση της πορείας της επισκευής σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο 2310 210 700 ή μέσω email στο sales@deltabox.gr .